ÚVOD
Mobilní aplikace Bohemka je dostupná pro iOS a Android. Do aplikace je možné se přihlásit uživatelským účtem Ticketportal. Pokud účet nemáte, přímo v aplikaci je možné se zaregistrovat. Aplikace kromě zpravodajství z Bohemians slouží také k jednoduché a efektivní správě permanentních a jednorázových vstupenek. V tomto návodu vám vysvětlíme jednotlivé funkcionality aplikace Bohemka.
2. NÁKUP PERMANENTEK A VSTUPENEK
Kliknete-li v menu na volbu VSTUPENKY, zobrazí se vám karta ticketingu, kde najdete tři záložky – PRODEJ, REZERVACE a ZAKOUPENO.
PRODEJ – Tady najdete události, které se aktuálně prodávají a můžete si je rovnou v aplikaci zakoupit.
REZERVACE – Tady najdete vaše rezervace. Máte-li přiřazenou permanentku z předchozí sezony, právě zde uvidíte možnost k jejímu obnovení na sezonu 2024/2025.
ZAKOUPENO – Tady najdete vaše zakoupené vstupenky a permanentky. Zde se permanentky spravují. Můžete ji převést (trvale) na jinou osobu, uvolnit místo na vybraný zápas (jednorázově) nebo darovat (jednorázově).
3. PŘIDÁNÍ PERMANENTKY DO APLIKACE
Pokud jste si svou novou permanentku pořídili mimo aplikaci a nevidíte ji ve svém účtu v aplikaci, můžete si ji snadno přidat. Stačí v záložce VSTUPENKY > ZAKOUPENO > PERMANENTKY kliknout na tlačítko + Přidat permanentku. Poté vyplníte číslo permanentky a ověřovací údaj a je to. Přidat si do aplikace můžete také permanentku z minulé sezony, abyste viděli rezervaci místa na ročník 2024/2025 (viz bod 2.).