ÚVOD

Mobilní aplikace Bohemka je dostupná pro iOS a Android. Do aplikace je možné se přihlásit uživatelským účtem Ticketportal. Pokud účet nemáte, přímo v aplikaci je možné se zaregistrovat. Aplikace kromě zpravodajství z Bohemians slouží také k jednoduché a efektivní správě permanentních a jednorázových vstupenek. V tomto návodu vám vysvětlíme jednotlivé funkcionality aplikace Bohemka.

2. NÁKUP PERMANENTEK A VSTUPENEK

Kliknete-li v menu na volbu VSTUPENKY, zobrazí se vám karta ticketingu, kde najdete tři záložky – PRODEJ, REZERVACE a ZAKOUPENO.

PRODEJ – Tady najdete události, které se aktuálně prodávají a můžete si je rovnou v aplikaci zakoupit.
REZERVACE – Tady najdete vaše rezervace. Máte-li přiřazenou permanentku z předchozí sezony, právě zde uvidíte možnost k jejímu obnovení na sezonu 2024/2025.
ZAKOUPENO – Tady najdete vaše zakoupené vstupenky a permanentky. Zde se permanentky spravují. Můžete ji převést (trvale) na jinou osobu, uvolnit místo na vybraný zápas (jednorázově) nebo darovat (jednorázově).

3. PŘIDÁNÍ PERMANENTKY DO APLIKACE

Pokud jste si svou novou permanentku pořídili mimo aplikaci a nevidíte ji ve svém účtu v aplikaci, můžete si ji snadno přidat. Stačí v záložce VSTUPENKY > ZAKOUPENO > PERMANENTKY kliknout na tlačítko + Přidat permanentku. Poté vyplníte číslo permanentky a ověřovací údaj a je to. Přidat si do aplikace můžete také permanentku z minulé sezony, abyste viděli rezervaci místa na ročník 2024/2025 (viz bod 2.).


4. PŘEVÉST PERMANENTKU - TRVALÝ STAV!!!

Zakoupenou permanentku můžete trvale převést někomu dalšímu (kamarádovi, příbuznému atd.). Když v aplikaci na permanentku kliknete, otevře se její detail, kde je volba Převést permanentku. Při jejím zvolení vám aplikace vygeneruje kód, který poskytnete druhé osobě a ta si díky němu může permanentku vložit do své aplikace. Tato volba neslouží k půjčení permanentky na jeden zápas, ale jedná se o trvalý převod. Například pokud kupujete více permanentek a chcete jednotlivé permanentky předat dál. Chcete-li permanentku půjčit pouze na vybrané utkání, na které se nemůžete dostavit, postupujte podle bodu č. 6 níže.

5. UVOLNIT MÍSTO PERMANENTKY

V detailu permanentky v aplikaci Bohemka najdete záložku Moje zápasy. Tady uvidíte nadcházející utkání, na která permanentka platí. U každého zápasu pak najdete možnost Uvolnit a Darovat. Při kliknutí na Uvolnit dáváte své místo pro vybraný zápas do prodeje a vaše permanentka na utkání nebude platná. Od dalšího utkání bude platnost permanentky obnovena.

6. DAROVÁNÍ MÍSTA PERMANENTKY

Tato volba slouží pro případy, kdy na utkání nemůžete jít, ale chcete svou permanentku půjčit jiné osobě. Nemusíte si kartu fyzicky půjčovat ani přeposílat QR kód permanentky. To nedoporučujeme kvůli riziku zneužití! V detailu permanentky kliknete na Moje zápasy a u vybraného utkání zvolíte možnost Darovat. Pak jen stačí zadat e-mail osoby, které chcete vstupenku zaslat a do zvolené e-mailové schránky jí přijde jednorázová elektronická vstupenka na zvolené utkání. Pro takový zápas pak permanentka neplatí. Od dalšího utkání je ovšem vaše permanentka opět platná.

7. POMOC

Pokud s přihlášením do aplikace budete mít potíže nebo v aplikaci neuvidíte správně své vstupenky a permanentky, obraťte se na e-mail help@ticketportal.cz.

Informace o permanentkách a jejich pravidlech najdete také na internetové adrese https://bohemians.cz/permanentky.