Úvodní foto

05.07.2001

Ostatní

Autor:

Antonín Jelínek

Hodnocení uplynulé sezóny vedením klubu

Minulý týden proběhl slavnostní večer, kde vedení klubu CU Bohemians zhodnotilo uplynulý ligový ročník. Předkládám Vám krátké shrnutí od výkonného ředitele CU Bohemians pana Emila Kristka.

U příležitosti hodnocení sezóny 2000/2001 a zahájení přípravy na sezónu 2001/2002 se dne 26.6.2001 uskutečnilo setkání vedení CU Bohemians Praha s obchodními partnery a zástupci státních a místních orgánů .

Pánové Pavel Švarc, Vlastimil Petržela a Emil Kristek zdůraznili, že :

  1. Ve sportovní oblasti byla uplynulá sezóna vcelku velmi úspěšná, především v jarní části “A” mužstvo prokázalo růst výkonnosti, a to i vůči nejlepším celkům ligy. Zvláště potěšitelný byl růst výkonnosti nejen jednotlivých hráčů, ale mužstva jako celku. Projevila se koncepční práce trenéra Petržely a celého realizačního týmu jak při vyhledávání talentů z nižších soutěží, tak při spolupráci s mládežnickou základnou.
  2. I když se nepodařilo zachránit dorost v extralize, je zcela zřejmé, že koncepční práce “A mužstva a mládeže dává vedle popularity k dalšímu sportovnímu vzestupu v dalších letech, protože prodeje či odchody některých hráčů vycházejí z nové úrovně koordinace sportovních, finančních a obchodních zájmů CU Bohemians Praha jako celku nikoliv pouze z krátkodobých či skupinových cílů, zájmů a pohledů.

    Přestup Šírla a další případné změny v kádru “A” mužstva odpovídají těmto novým náročným kritériím CU Bohemians Praha jako klubu, který chce navázat na úspěchy z dob Panenkovy éry.

  3. V obchodní oblasti se podařilo stabilizovat portfolio obchodních partnerů, tzn. obnovit nebo rozšířit smlouvy s tradičními partnery např. jako Chance, Inpress, Hoch Reklama, Adidas, Čechofracht, adt.
  4. Dále se podařilo navázat spolupráci s novými obchodními partnery, např. Security Technologies, Acterm, Olli Elektro, Minolta, adt.

    Tímto způsobem se daří zajišťovat jak splácení závazků, tak připravovat další rozvoj klubu v běžném každodenním životě a to s pozitivním dopadem nejen na celkový image a marketing, ale především také na průhlednost a serióznost v celém systému účetnictví a financování klubu.

  5. V oblasti investic je prvořadou prioritou řešení otázka stadionu tak, aby probíhající jednání byla úspěšně zakončena  realizací projektu rekonstrukce a modernizace existujícího stadionu, např. ve spolupráci s jiným prvoligovým klubem, jak je to běžné i ve fotbalově vyspělejších zemích ( např.: Itálie, Německo,..)

Obchodní partneři a zástupci institucí vyjádřili podporu a pochopení pro cestu nové koncepce a náročnější práce vedení CU Bohemians Praha s tím, že ve stále náročnějším konkurenčním prostředí se i ve fotbale musí prosadit dlouhodobé a vyvážené přístupy ve sportovní i obchodně-finanční oblasti. Tak jako nelze žít z podstaty minulosti, tak nelze žít na úkor budoucnosti a proto vedení CU Bohemians Praha chce a bude prosazovat strategii postupného a dlouhodobě podloženého rozvoje klubu tak, aby sportovní a obchodní výsledky byly atraktivní především pro širokou obec příznivců CU Bohemians Praha, pro které chce vedení klubu CU Bohemians Praha dále zajistit úroveň a kvalitu služeb, jak na stadionu tak i v dalších obchodních a marketingových činnostech.

Vedení CU Bohemians Praha věří, že právě tyto informace potvrzují správnost nastoupené cesty a dostatečným způsobem vysvětlují tzv. fanoušků např. na internetu, kteří často vycházejí z neúplných či dokonce nepravdivých informací nebo chtějí pouze sportovní úspěchy bez ohledu na reálnou situaci v českém fotbale a v celé společnosti.

Emil Kristek

Výkonný ředitel CU Bohemians Praha, a.s.