Úvodní foto

22.07.2024

Novinka

Autor:

Petr Koukal

Vyhodnocení návštěvnosti, reklamace průchodů

Díky novým pravidlům pro permanentky přišlo na utkání s Baníkem Ostrava téměř o 400 fanoušků více. Chybně zaznamenané průchody lze reklamovat do čtvrteční půlnoci.

Bohemka má za sebou první ligový zápas nové sezony. Výhru Klokanů nad Baníkem sledovalo v Ďolíčku 5824 diváků. Hlavní tribuna byla oproti předchozím letům mnohem plnější. Podíl na tom mají také permanentkáři, kteří přistoupili zodpovědně k novým pravidlům a svá místa předali dále nebo uvolnili ostatním fanouškům.

REKLAMACE PRŮCHODŮ

V mobilní aplikaci Bohemka vidíte u svých zápasů přehled, zda jste utkání navštívili či nikoliv. Přehled najdete pod tlačítkem Moje zápasy (obzázek níže vlevo). V případě, že je tento záznam chybný, máte 72 hodin od začátku utkání na reklamaci. Vzhledem k tomu, že uplynulé utkání bylo první v novém režimu, platí lhůta pro reklamace průchodů na zápas s Baníkem až do čtvrtka 25. července do 23:59. Reklamace posílejte výhradně na e-mail reklamace@bohemians1905.cz, kam připište číslo své permanentky (neplést s číslem QR kódu, viz návod níže) a pro úspěšné vyřešení doplňte také číslo vchodu na stadion společně s přibližným časem, kdy jste autorizaci vstupu prováděli (vchod č. 1 = hlavní vchod z Vršovické ulice, vchod na Náměstíčko; vchod č. 3 = vchod od Dannerova parku, vchod do kotle a do sektoru C). Bez této součinnosti nemůžeme garantovat kladné vyřešení reklamace. Pokud jste již posílali zprávu na jiný klubový e-mail, přepošlete ji s doplněním požadovaných informací na výše uvedený reklamační e-mail.

VYHODNOCENÍ NÁVŠTĚVNOSTI

Přesně 392 permanentkářů na první zápas sezony svou permanentku darovalo či uvolnilo do dalšího prodeje. Tři čtvrtiny z nich mají místa na hlavní tribuně. Díky tomuto kroku tak mohly další stovky fanoušků přijít na Bohemku a využít místa, která by jinak zůstala zbytečně prázdná.

Děkujeme, že nám pomáháte Ďolíček naplnit opravdu, ne pouze ve statistikách!

audi-mediaservices.com