Všem permanentkářům, kterým aplikace Bohemka chybně vykazuje neúčast na derby se Spartou, se jménem klubu omlouváme. Všechny permanentky budou za sobotní utkání vyhodnoceny kladně. Děkujeme za pochopení.
Po sobotním utkání 4. kola Chance Ligy v Ďolíčku se Spartou se objevilo velké množství majitelů permanentek, kteří reklamují nebo si stěžují na špatný záznam neúčasti. Nepřesnost byla způsobena technickým problémem na straně subdodavatele elektronických záznamů turniketů, kdy dle jeho dnešního vyjádření nedošlo ke správnému stažení všech dat z turniketů, a tudíž do aplikace nebyly odeslány všechny záznamy. Na straně koncového uživatele aplikace se pak tato chyba zobrazila jako nezaznamenaný průchod.
Přestože subdodavatel slíbil nápravu, rozhodli jsme se všem permanentkářům za sobotní utkání přiznat průchod automaticky. Jsme si vědomi, že pokud chceme vyžadovat dodržování nových pravidel od držitelů permanentek, musí být systém funkční na naší straně. V budoucnu se mohou objevit případy, kdy bude průchod vyhodnocen nesprávně, ovšem pro takové momenty má každý permanentkář lhůtu 72 hodin od výkopu utkání pro podání reklamace na e-mail reklamace@bohemians1905.cz. Sobotní případ je však evidentně rozsáhlejší chybou na straně turniketů, proto není třeba tentokrát nic reklamovat.
Věříme, že pro technické potíže s vysvětlením výše máte pochopení a děkujeme vám za něj. Ještě jednou se všem dotčeným permanentkářům omlouváme za způsobené nepříjemnosti.