Úvodní foto

01.04.2004

Ostatní

Autor:

Martin Hudec

Kam se poděli sponzoři?

Kdo navštívil první jarní zápas v Ďolíčku proti Vítkovicím, zajisté si všiml, že hřiště už nelemují nekončící reklamní plochy. Nejvíce to bylo patrné naproti hlavní tribuně. Hromadu hlíny nezakrývaly billboardy sponzorů, tak jak jsme byli zvyklí v minulých sezónách. "Zjistil jsem, že minulé vedení nechávalo na stadiónu reklamu i sponzorům, kteří už dávno nic neplatili. Jen aby tam prostě něco bylo. Proto bylo celé hřiště plné reklam. Já jsem tady nechal jen sponzory, kteří opravdu něco dávají," zdůvodňuje současný ředitel klubu Michal Vejsada a představuje nového sponzora Bohemians.

"Co to maj´ na těch dresech?" ptali se fanoušci při utkání s Vítkovicemi. Pod reklamou AAA Auto se objevil i druhý sponzor. "Jde o TOP HOTEL Praha. Neplatí nám sice žádné peníze, ale hráčům dvakrát týdne poskytuje zdarma rehabilitaci. To znamená saunu a bazén. Za rok nám tak poskytnou služby zhruba za milión korun. Je to v tomto směru první vlaštovka. Podobnou praxi chceme používat i při splácení dluhů. Poskytneme věřiteli reklamní plochy a tím se smaže dluh nebo jeho část," popisuje Vejsada a dodává, že už se podobná spolupráce ujala například s bezpečností agenturou.

Rehabilitaci v novém prostředí si pochvalují i samotní hráči. "Je pravda, že na Bohemce žádné velké zázemí pro rehabilitaci není. V hotelu je to špičkové. Uvnitř je opravdu výborné zázemí. Byl jsem mile překvapen," popisuje své první dojmy z chodovského TOP Hotelu brankář Bohemians Michal Václavík.