Úvodní foto

11.07.2007

Ostatní

Autor:

Martin Hudec

Ticketstream: Takový zájem jsme nezažili

Čekalo se mnoho tisíc žádostí, ale zájem byl násobně větší než podle předpokladů. Fanoušci Bohemians ve středu v 11 hodin zahltili síť a na několik hodin téměř vyřadili předprodej z provozu. "Fanouškům se omlouváme, ale tento zájem bylo technicky obtížné zvládnout. Od jedenácti hodin se snažilo na předprodej permanentek dostat dva tisíce uživatelů za jednu vteřinu, tento přetlak server nemohl vydržet, proto došlo ke zpomalení a následně jsme přístup omezili jen pro několik stovek lidí," vysvětluje obchodní ředitel společnosti Ticketstream Robert Schroth. "Byl to největší zájem o sportovní akci, jaký jsme kdy zaznamenali. Máme za sebou Davis cup, světové soutěže motocyklů a mnoho dalších akcí, ale takový zájem jsme nikdy nezaznamenali," dodává Schroth.

Krátce po poledni technici zprovoznili bezchybný chod předprodeje, takže od jedné hodiny už se do systému dostal každý a předprodej stále probíhá. Celková kapacita stadionu bude zhruba 7 100 diváků, 1 000 míst bylo vyčleněno pro hosty (250) a pro prodej na jednotlivé zápasy (750). Zbývající místa obsadí permanentkáři - to znamená, že na stadionu bude více než sedmdesát procent permanentkářů. Zájem je však větší, ovšem klub chce ponechat místa i pro fanoušky, kteří se dostanou jen na některé zápasy, proto vyčlenil pro tyto účely celou montovanou tribunu "u tramvaje". Ve středu po třetí hodině zbývalo v prodeji zhruba 2 700 míst, to znamená že bylo vydáno přes tři tisíce permanentek během čtyř hodin.

V Ďolíčku se vytvořila fronta už po deváté hodině, v jedenáct bylo ve Vršovicích zhruba pět stovek fanoušků. Ještě větší nápor zažil internet. Fanoušci chtěli rychle objednávat permanentky a sever Ticketstreamu nemohl zvládnout velký nápor. "Jakmile se přihlásí větší počet účastníků v jeden čas, dojde ke zpomalení. Všichni se do systému nemohli dostat, už to bylo neúnosné, tak jsme museli omezit přístup jen na stovky fanoušků. Až po obědě jsem vše vrátili do normálu," popisuje záchranou akci na serveru Tickestream jeho obchodní ředitel. "V historii firmy jsme něco podobného zažili při loňském finále Eurovision song v Aténách. Tam jsme se ponaučili a tentokrát jsme omezili přístup včas, aby nedošlo k totálnímu výpadku," dodal Schroth. "Tentokrát to byla opravdu výjimečná situace a v rámci sporovních akcí na našem území něco podobného nepamatujeme."

Fanoušci Bohemians se obrnili trpělivostí a nadále objednávají vstupenky v průběhu celého dne. Bohemians přinesli do českého fotbalu novinku - prodej permanentek prostřednictvím internetu a na desítkách míst po celé republice. I přes porodní bolesti to je systém, který jde naproti fanouškům. Ne každý má možnost zavítat do Ďolíčku, zvlášť v době dovolených. Permanentní vstupenky jsou ještě k dispozici. Neváhejte a rezervujte!

17:00 | B Tým

logo

FK Loko Praha

logo

Bohemians Praha 1905 B