Nabídka mobilních služeb pro fanoušky Bohemians 1905 se postupně rozšiřuje. Po SMS zpravodajství a hlasování o Umbro hráče utkání jsme pro fanoušky Bohemky připravili základní nabídku <a href="http://www.fc-bohemians.cz/mobil/tapety.aspx">tapet do mobilních telefonů</a>. Můžete si do svého mobilního telefonu stáhnout loga klubu, DFB nebo fotku týmu. Jste-li však fanouškem některého z hráčů současného kádru, jsou pro vás připraveny také tapety každého z nich. V brzké době se těšte na nabídku melodií s hymnami, chorály či populárními pokřiky. Mobilní služby fanouškům se budou nadále rozšiřovat, další zajímavé novinky přijdou během jara.
AKTUÁLNÍ NABÍDKU TAPET NALEZNETE ZDE >>Tapety si můžete objednávat pomocí krátkých textových zpráv, které jsou součástí tzv. „služeb SMS Premium“. Aktivace služeb SMS Premium se realizuje přes zaměstnance call-centra vašeho mobilního operátora. Pro aktivaci služby je nutné sdělit Vaše telefonní číslo spolu s číslem smlouvy. Pokud máte předplacenou kartu, stačí uvést pouze telefonní číslo SIM karty, kterou chcete pro služby SMS Premium aktivovat.
Pokud používáte některý z tarifů společnosti T- mobile, volejte na 4603 ze sítě T-Mobile nebo +420 603 603 603 z ostatních sítí. V případě, že používáte jakýkoliv tarif společnosti O2 volejte *11 (ze sítě O2) nebo 800 02 02 02 pro volání z jiné sítě (u běžných tarifů stačí uvést pouze Vaše telefonní číslo a operátor službu na požádání aktivuje). Zákazníci společnosti Vodafone mají službu SMS Premium aktivovanou automaticky. V případě blokace například firemních čísel, je třeba se domluvit s odpovědnou osobou ve Vaší firmě, která zajišťuje administraci smluv s mobilním operátorem.
Pro správné stažení tapety je nutné mít správně nastavený WAP ve vašem mobilním telefonu:
Zákazníci O2
Informace o nastavení WAP naleznete na této stránce, zákaznická linka: *11.
Zákazníci T-Mobile
Informace o nastavení WAP naleznete na této stránce, zákaznická linka: 4603.
Zákazníci Vodafone
Informace o nastavení WAP naleznete na této stránce, zákaznická linka: *77.