Úvodní foto

20.09.2017

Ostatní

Luts bude jezdit zánovním autem z Mototechny

S pořízením zánovního vozu mu pomohla společnost AAA AUTO, která provozuje značku Mototechna.

Siim Luts, skvělý estonský fotbalový záložník, reprezentant a hráč klubu Bohemians Praha 1905, se rozhodl pořídit si auto, aby nemusel cestovat jen městskou hromadnou dopravou a se spoluhráči. Tento mladík možná překvapivě nehledal velké moderní SUV ani sportovní vůz, ale vybíral spíše praktický automobil na české silnice. Proto se také rozhodl pořídit si českou Škodu Rapid spaceback, a jak jinak než v zelené bohemácké barvě, a kde jinde než u oficiálního partnera nejvyšší fotbalové soutěže AAA AUTO a značky Mototechna. Přidal se tak mezi další hráče, kteří již autem z Mototechny jezdí jako fotbalová legenda Ladislav Vízek, Ruslan Mingazov, Michael Ngadeu-Ngadjui, Václav Kadlec nebo Patrik Schick.

V září loňského roku jsme se spojili s českým a slovenským fotbalem, což je vůbec první spolupráce prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku v dějinách české ligy i slovenské reprezentace. Klubům a svazům jsme zapůjčili více než 180 nových automobilů v hodnotě přes 100 milionů korun. Je to pro nás investice do budoucna, věříme, že takto posílíme značku AAA AUTO zejména v regionech. Máme pobočky v každém krajském městě a mnoho lokalit z těch, kde sídlí našich 21 autocenter, se shoduje i se sídly ligových klubů, které mají vozy od nás,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a dodala: „Jsem ráda, že se tak naše značka dostala do povědomí širšího okolí a přichází stále více fotbalových fanoušků a i samotných prvoligových hráčů, kteří si svůj další vůz pořizují právě u nás."

Značku Mototechna, která vozy poskytuje, AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. „Pod znovuobnovenou značkou Mototechna nabízíme minimálně ojeté zánovní vozy, s nízkým počtem najetých kilometrů, nízkého stáří, s jasně doloženou servisní historií a často ještě v záruce výrobce. Výhodou vozů z Mototechny je cena nižší o 30-40% oproti novým automobilům, přitom jde o vozidla se stejnou užitnou hodnotou, navíc většinou s vyšším stupněm výbavy. Další výhodou je možnost pořízení těchto aut na našich pobočkách bez čekání a možnost výběru z až padesáti modelů dvaceti značek. Na místě je rovněž možné získat na vozy úvěr a pojištění, které zprostředkováváme od nejvýznamnějších hráčů na trhu. Mototechna je prostě naše výkladní skříň, to nejlepší, co nabízíme,“ uzavřela Karolína Topolová.

Nejpopulárnější značkou v Mototechně je Škoda (27%), následovaná značkami Hyundai (15%) a Kia (8%). 69 % zákazníků volí zánovní vůz v benzínovém provedení, 43 % hatchback a 20 % SUV, 13% vůz v automatu a nejoblíbenější motor je 1.2 TSI. Z barev se nejlépe prodávají auta bílá (25%), černá (15%) a šedá metalíza (13%).